dag 15, 16 och 17

Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar, jag har så många drömmar... Och min störa dröm har slagit in och börjar dra sig mot sitt slut. - Jo exat min största dröm var att få flytta till underbara England och jobba som au pair. Få lära mig språket bättre, få en annan kultur, ny stad, nytt land, träffa nya helt underbara vänner och allt som det har erbjut. Den största drömmen slog in och det är jag så glad för att jag upp levt har lärt mig så mycket!

En annan stor dröm jag är som jag vill ge mig in på innan livet börjar bli vuxet är att åka iväg som reseledare.. Det skulle vara så grymt roligt... Jag skullle vilja jobba i "bamse gruppen" eller om det fortfarande heter så iaf gruppen som tar hand om barnen. Jag har ju språket svenska och mycket bättre engelska.. Sen har jag ju mycket barnerfarenhet nu. Heheh, me en dröm att åka iväg till något varmtland så är en dröm som jag vill ska slå in..

Annars skulle jag vilja åka iväg som volentär till något land som behöver. Skulle ju också vara en rolig upplevelse att göra och bra grej. Norge är en sak som jag inte heller skulle vilja säga nej till, alla är väl sugen på att åka över till Norge och jobba få lite mer klirrr i kassan? I vilket fall så är jag det ..

Men efter allt detta så är min dröm att gifta mig (eller gifta mig vet ej riktigt om jag vill det men vi säger så), skaffa mig familj, ett bra jobb såå jag får mycket pengar och leva lycklig i resten av livet och blablabla  som i alla sagor..


Dag 16 – Min första kyss



Dag 17 – Mitt favoritminne

Har två stycken minnen som jag gillar redigt mycket! Första är ju dagen jag fick reda på att jag min dröm skulle slå in då jag fick veta att jag äntligen skulle flytta till England. Den dagen är helt obeskrivlig! Satt hemma och kolla på tv och då ringer Sam och gör en kort liten intervju sen frågar när jag vill och kan flytta över! Allt gick så snabbt och så, jag flyttade redan efter bara några dagar. Men det var en riktig häftig dag.. Lite jobbigt med, för simon satt brevid och då riktigt insågman  inte hur mycket och länge vi kommer bli ifrån varanra me det har vi klarat :D

Andra minnet är ju självklart STUDENTEN! Helt galet, va roligt det var och härligt känsla får man la säga lite tufft sådär ;) Heheh, den dagen var crazy! Hela klassen var tillsammmans och hade så roligt, MP3A var aldrig klassen som bruka hålla ihopp annars. Ingen var lik den andra helt olika va vi allihopa.  Men sånt är grymt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0