There must be an easier way to break my heart

Nu har jag vart i sweden i en vecka och vad kan jag säga, jo asså ja har det ju faktiskt riktigt bra. En mysig jul fast jag inte tycker om julen.. Juldagen var galet! Ett passande ord. Roligt att träffa alla som man inte träffat på så länge tycker jag.. Blev att fira jul me mammas sida på juldagen, sen drog vi till simons lägenhet för lite förfest.. Med madde och ettan bara först medans simon och alla grabbar va nere hos muff så länge ville ju va lite själv me mina brudar. redigt bra förfest tycker jag sen stack vi till parkhallen och träffa massa andra folk så roligt. galen kväll. men bra..

idag ska jag sova hemma hos mamma mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0