one step back.

Nu har jag bara några få dagar kvar i london ♥ och om jag ska vara ärligt så suger det och jag känner inte att jag vill tillbaka till sverige! Skulle klara mig här en månad till om inte mer utan saknaden att behöva åka hem till alla! Ok visst jag saknar ju endel jäävligt mycket så som, familjen, simon, vänner och hästarna. Men just nu är inte längtan allt förstor för att vilja åka hem. Jag kommer tycka ddet är skönt i en vecka hemma sen kommer jag bli deprimerad och må skit liksom byter ut LONDON mot TRANÅS??!?!?!  Vet att ni ty tänker bullshit! Meeh så här äre och jag har kommit över längtan hem för längesen och allt rullar på as bra! Har världens finaste london bff Frida henne kommer jag ju sakna så sjukt mycket. Vi har tillbringat varenda helg tillsammans, lixom hur blir nu bara saknaaad. Säger buuhuuoo som Alexandra säger jämt när hon inte får som hon vill;)  Aja dags att sluta hänga lepp .. Snyyyyffft!

Idag har jag städat och strykt en stor hög med kläder. Eftersom jag var sängliggandes hela förra veckan gjorde jag ju inget så tyckte jag kunde göra lite mer idag så är hemma och grejear lite i huset. Städerskan kommer även sen vid 14 och sen kommer matleveransen mellan 15-16 så blir att jag måste vara hemma nu underdagen. Men ikväll sen när jag slutat ska jag ner till tooting brodway och möta min fina Frida för en sista gång.. eller asså sista o sista :/ vi lär ju hålla kontakten och träffas i sverige med :) men ni fattar va jag menar!

imorn ska jag köpa julklapp till vmamman och vbarnet. ;) alexandra vet jag va det blir men inte vmamman så får se ;) ska även försöka hitta mig en fin kavaj på PRIMARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0