Nerverna börjar komma

Hemma efter en toppen kväll. God mat. Jäääävligt bra musikal. Och bra sällskap. MAMMA MIA musikalen var grymt bra! Gillar skarpt :D Äntligen hem kommen till en varm och skön säng. Gillllaar kvälllen och love london by night!

Men usch så nervös jag är inför måndag ja jag vet är 3 dagar tills dess. Men ändå bara 3!!! Jag är inte nervös för att flyga själv och så för det har jag gjort många gånger nu, eller några iaf.. Jag är nervös för vädret! Om det kommer snö till London så blir mitt flyg säkert inställt! Eller asså blir inställt om det är snö.. För alla vet ju hur kaous de blir i London om det kommer snö?! Hela London stannar, enda nackdelen me London.  Meeeh asså jag är så jävla nervös liksom tänk fall det blir inställt va fan gör jag då lixom??!??! Börjar gråta iaf! Usch fingers cross att de inte är snö eller blir problem påvägen "hem" till sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0