några dagar

märkte att jag missat flera dagar för att få iorning på min lista så blire att skriva lite fler iag så jag hamnar på rätt bana igen! är ju bara 4 dagar kvar och inte 8 så here we go! lite kort om varje

Dag 20 – Den här månaden

har varit jobbig på många sätt, att det är sista månaden i london och att jag hamnar i sverige igen.... har blivit en del hejdå och andra gånger mycket sKratt och roligheter! så den här månaden har varit blanat och så med nu får i se va resten av månaden bjuder på! blir iaf sverige och träffa alla!

Dag 21 – Det här är jag rädd för

Ormar- räcker med att bara skriva det! för ni som känner mig vet att det värsta ja vet är äcKLiga slingrande ormar

Dag 22 – Det här får mig att må bättre

Familj, vänner, simon, hästar och London

Dag 23 – Det här får mig att gråta

rätt så mycet faktiskt, filmer, dumma människor, och lite annat man kan göra listan lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0