merlin merlin merlin


Hur bra serie är inte det? Har blivit ju som alla andra brittiska tittat på den serien lördagar.. Ok när jag vart ute och haft skojj har ju inte blivit något me då äre bara att jag har sätt det på söndagen istället.. Jag älskart helt klaart! Egentligen äre en sånn serie som jag aldrig skulle välja att se men ett avsnitt och sen fast. Det har vart nu i 13 veckor och nu är sluuut får man vänta ett år till.... Rooooligt? ehm nej jag vill ju se det nu! Grymt bra! och arthur hur snygg är inte han? fyfan han skulle jag lätt hoppa på och ha roligt me ;) haha få ta och leta upp han tror ju faktiskt att han borde bo i london någonstans bara att sööka fast london är ju inte så litet haha me lyckas jag så lyckas jag! har ju bruden ELIN til hjälp att hitta han :D

ge mig en ny säsong !!

lite bilder  fåre bli från serien! sKreiver om helgen imon :)
hur fin är inte "arthur" blivande pojkvänn ;) hahahaha?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0