ill so i need a pill

sjuk som fan alltså.. så här dåligt har jag inte mått på länge. inte under tiden jag vart här. hög feber, huvudvärk, ont i halsen och ögonen bara rinner  gegga från. inte roligt alls. usch!

men jag har haft en riktigt bra helg :) berättar bara lite kort orkar inte mer.. igår blev det att möta upp frida i hyde park för där var det winter wounderland.. gick runt och glodde lite på julmarknaden bilder fåre bli när jag mår bättre. sen åkte vi till croydon och hade en riktigt trevlig dag/kväll där.
idag mötte jag upp elin i clapham junction och deet var riktigt mysigt.. Köpte lite julklappar så har chekat av min bästa madde nu :D tror hon blir nöjd :D 

Skriver dag 13 imon..

Nu blire se färdigt film sen sooova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0