Dag 11 – Mina syskon

Jag har 2 stycken små bråkiga syskon som jag alltid nästan har fightats med kan man säga! Men har ju också vart världens bästa storasyrra visst?

Anderas, 93:a.. Han bor i Sommen tillsammans med pappa och hunden.. Har gjort det sen mamma och pappa skiljde sig. Då han bodde kvar och jag och lillsyrran flytta me mamma.. Andreas är mellan barnet, eller i mitten eller hur man nu säger det. Ett redigt snille ibland. Men vi är ju syskon och har våra fighter.. Eller rättare sagt hade för nu var det ju ett tagsen.. Har alltid vart han och jag mot emelie när vi har bråkat så då har vi gått ihop som fiende mot lilla svarta fåret i familjen..

Emelie, 96:a.. Har alltid bott där jag har bott. Hon har alltid vart en sånn jobbig unge som ska vara me mig och fifan så som småsyrror är men lite värre ;). Haha, alltid haft många fina fighter me henne. Om man tjabbar me henne så går alla med på den sidan som är mot henne. Tjejen har kommit i tonåren och ska alltid ha sin vilja igenom och får det också en liten fjortis rättare sagt ;) Meeeeh bruden saknar mig som bara den nu när jag är i London haha gullunge saknar dig med..

Detta är lite kortis om syskonen hahah inte så mycket info om dom men det är ju min blogg riiiight ?! Hehehe! Men  stora syster älskar er ;) hehe

snyggt att jag blundar

Kommentarer
Postat av: chillarn

haha vi vet ju faktiskt att ja är den som är bäst i familjen, jag menar.. vad vore ni utan mig?

Jo, en vanlig svensson-familj,

TACKA MIG FÖR ATT NI HAR MIG:)



svarta fåret dessutom, ajjemen asså;))

2010-12-03 @ 19:07:02
URL: http://wamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0